Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





insaflah wahai sayangku !!
Monday, 17 September 2012 | 17:01 | 0 comments
makin lama kau makin sedih..dah la jauh dah tuu wat hal sendiri.. hati aku lak makin ngada2..ckit2 nak ngs..ayaq mata aku makin sng nak mengalir..sbb apa ??? sbb dya kaa?? biaq jaa aku sorang2.. dya x faham apa yg aku nak .. aku x mintak dya dgn aku 24 jam.. tp x bleh ka at least sat jaa sehari ?? susah sgt kaa?? yaa aku taw dya bz.nak tolong umi dya.. tp sbb apa smpai mcm nii sekali?? aku nii mcm ah xdak nilai kat mata dya..dulu mcm mna penat pon dya,mst dya akan col..dya akan msj sblom tidoq..tp skrg?? tggal kngn jaa bnda tuu.. dya dah x mcm dulu..klaw aku tnya dya ckp aku yg x paham.. pompuan mana suka klaw jd mcm nii ?? hang p laa cari pompuan mana pon.. xkan ada yg suka laa weii !!! hang jaa y xtaw .. smlm,smpai xleyh tdoq..teriak spnjg mlm..sbb apa??sbb tringat kat hang faez oii..tp hang ?? x pon kann .. seronok kat luaq.. gelak sakan...hang cuti 3 hari..lgsg xdak masa ngn aku..klaw hang kja xpa..aku faham .. !!! mslh nya hang cuti..aku dah xtaw nak ckp apa?? mcm syok sendiri ja skrg nii.. nk ckp apa pon xtaw..nseb baek lah ada fmly aku..at least xdak lahh jd bnda bukan2..kadang2 aku xfham,sbb apa jd mcm nii..ak tag gmbq hang pon kna marah..kwn hang tagxmarah plak.. gmbq hang ngan ex hang,xmarah pon..hang happy jaa..ngn aku nii hang x mcm tuu..
sumpah xfaham faez oii... xfaham sgt weii ..

Older Post | Newer Post