Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





bakal imamku
Saturday 22 September 2012 | 16:02 | 0 comments
Bismillaahir Rahmaanir Rahim . Jangan jadikan Aku Isterimu, Jika nanti dengan alasan bosan kamu berpaling pada perempuan lain . Jangan Jadikan Aku istrimu, Jika nanti kamu tidak mahu bangun hanya untuk mengganti kan aku untuk anakmu ketika dia terbangun tengah malam,Sedangkan selama 9 bulan aku harus membawanya di perutku,membuat badanku tidak boleh tidur sesuka hati . Jangan Jadikan Aku Isterimu, Jika nanti dengan alasan sudah tidak ada keserasian kamu memutuskan menceraikan diriku ,kamu tahu betul kita memang berbeza dan bukan persamaan yang menyatukan kita tapi komitmen kita untuk hidup bersama. Jangan Jadikan Aku Isterimu, Jika nanti kamu memilih tamparan dan kata2 kasar untuk memperingatkan kesalahanku, sedang aku tidak tuli dan masih boleh mendengar kata-katamu yang lembut tapi berwibawa. Jangan Buru-buru Menjadikan Aku Isterimu, Jika saat ini kamu masih ingin bersenang2 dengan kawan kawan dan beranggapan aku akan melarangmu bertemu mereka setelah kita menikah. Menikah bukan untuk menghapuskan identiti kita sebagai individu tapi kita tahu kita harus selalu menghormati hak masing2 tanpa melupakan kewajipan. Hapus Aku Dari Daftar Calon Isterimu, Jika saat ini masih ada perempuan yang menarik hatimu dan rasa ingin membuatmu enggan mengenalkanku pada teman2mu. Kamu harus tahu meski cintamu sudah ku perjuangkan,aku takkan ragu untuk meninggalkanmu. Jangan Jadikan Aku Isterimu, Jika kamu masih berfikiir kamulah cinta pertamaku sedangkan setiap hari aku masih mendengar nama2 ex-girlfriend dan berusaha sekuat tenaga menghilangkan rasa cemburu yang mungkin tidak beralasan tapi kamu harus yakin, kamulah cinta terakhir dan satu2nya cinta yang ingin ku jalani sampai akhir hayatku. Jangan Jadikan Aku Sebagai Isterimu, Jika kamu fikir boleh menduakan cinta, kamu mungkin tak tahu seberapa besar aku mengagungkan sebuah cinta tapi aku juga tidak akan menyakiti diriku sendiri jika cinta yang ku pilih mengkhianatiku. Jangan Jadikan Aku Sebagai Isterimu, Jika kamu berfikir aku mencari kesempurnaan, jangan pernah berfikir menjadikanku sebagai isterimu jika kamu belum tahu satu saja alasan kenapa aku harus menerimamu sebagai suamiku. SEBELUM ENGKAU JADI KEKASIH HALALKU I'm not much pretty mahupun dari golongan orang-orang berada, Aku hanya wanita yang biasa dan penuh kekurangan. Aku ingin mencintaimu tanpa melihat kekuranganmu. Aku ingin juga mencintaimu sepenuh hati tanpa harus terpaksa…Aku juga wanita yang ingin kau cintai seperti perasaanku yang ingin mencintaimu apa adanya.Maka cintailah aku dalam setiap sujudku :) .jika tiada jodoh kita di dunia, semoga kan bertemu di syurga Untuk HATIKU yang masih menanti, Menantilah dengan cinta. jangan mencari kesempurnaan pada diriku, nescaya tidak mungkin engkau ketemu

Older Post | Newer Post