Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





TQ My Prince ..
Wednesday, 27 June 2012 | 12:09 | 0 comments
smlm .. dya call ..
dok ckp fon ..
pas tuu aku ada kja ..
aku soh laa dya tggu ..
dya tggu aku smbil nyanyi ..
lagu apa ntah aku xtaw lagu tuu..
dah tuu aku ckp balik ngn dya ..
sembang2 laa..
rindu kan ..
pas tuu dya kata nak nyanyi lagu kat aku ..
wahhh bestnya ..
bukan x pernah tp dah lama x dengaq ..
dya ckp cam nii " syg,b nak nyanyi lagu niii utk syg"
"ok b"

pas tuu dya mula laa nyanyi lagu najwa latif.. CARTA HATI..
sweet jaa ..
meleleh ayaq mata aku dgq dya nyanyi..
bkn sbb sdeyh ..
tp sbb happy ...

Engkau duduk di situ
Diam tersipu malu
Mahu mendekati aku

Aku mulai resah
Hati ku jadi kebah
Melihat diri mu aku rebah

Tapi hati ini kuat menyatakan
Kau terkini duduk di carta hati
lagu cinta kita bermula
dari mata turun ke jiwa
dari teman menjadi cinta
dan berjanji untuk setia
sehidup semati kita
menjanji kan bahagia
untuk kita berdua selamanya

hmmm----
hoo---
lalala----
hmmm---

jangan engkau jangan pergi
jangan tinggal ku sendiri
jangan tinggal kan carta hati

kau janji kan bahagia
ku janji kau tak terluka
teruslah berada di carta hati kita



pas tuu dya nyanyi lagu apa ntah x engt tajok ..
sbnaq nya lagu english tp dya translate balik ..
thaks MUHAMMAD FAEZ..
i love u so much ...
tq sbb jaji ngn syg ..
jnji sehidup semati ..

Ya Allah panjang ka lah jodoh kami hingga ke akhir hayat ..
Amin ..

Older Post | Newer Post