Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





what goes around comes around !!
Thursday, 29 December 2011 | 11:30 | 0 comments
aku taw aku dah wat silap .. aku dah mntak maaf ...
tapi hang xyah laa nak hina aku ...
hang kna engat .. 
skali hang kata kat aku akan patah balik kna kat hidong hang ..

apa yang hang kata 75% dah dapat kat hang ...
hang pown akan lalui apa yang aku lalui .. 
hang pown MUNGKIN akan wat bnda yang sama ..
aku taw apa yg aku wat tuu salah .. 
and aku dah jnji aku x kan ulang ..
hang nak bsing la sbb apa ??
hang bgoih sgt ??

hang xyah laa nak kata diri hang bgoih !!
stiap perbuatan ada balasan .. 
 HEY DEAR WHAT GOES AROUND , COMES AROUND LAAHH !!!!!
dah memamg hukum karma dah laa ...
apa jaa hang kata kat org , hang akan terima blik .. 
klaw hang nak kata aku berlagak , hang silap banyak laa .. 
kalaw aku blagak , hang pown tumpang jgak ..
apa yg aku beli , smua nya jd harta hang .. !!!
hang x pyah nak tunjuk baek laahh ...

bukan aku nak ungkit tp hang paham2 sendiri lah k !!!


Older Post | Newer Post