Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





aku rindu dya .!!
Tuesday, 27 December 2011 | 15:14 | 0 comments
sumpah aku rindu dya sgt2 !! 
sebulan dah kmi x jumpa .!! 
mcm stahon dah ni !! 
haha .. 
lpas nii jmpa 6 bulan and then bjauhan lg utk 1 tempoh yang agak lama dan aku sendiri x taw smpai bila ?
aku x mau hubungan kami smpai situ jaa .. 

aku dah syg sgt kat dya .. 
aku x mau dya ada pompuan laen ..
tp klaw ALLAH dah ttapkan takdir mcm tuu ,, aku x boleh tolak .. 
aku kna redha jaa .. 
tp aku doa sgt2 smua tuu x kan jadi .. 

i really miss u MF !!



Older Post | Newer Post