Tulis ayat korang. Macam "Welcome here" or whatever okay! :B Bye Follow me | Dashboard
TrueBelieber





sunyi DAN merindui mu...
Sunday 5 June 2011 | 00:39 | 0 comments
Sebelum KAU  melangkah pergi,Pandanglah sepuas hati..MAAFkanlah segala silapku,Sebelum KAU  berlalu..Kini AKU sendirian lagi dalam meretapi PERPISAHAN,
Kini AKU  rasa sungguh SUNYI  tiada tempat untukku luahkan..KAU  bagiku terlalu bererti,Mungkin tidak KAU sedari..Mungkin nasib selalu begini,Selalu ditinggal pergi..Hanya ada titis AIRMATA sebagai temanku yang SETIA,
Hanya tinggal kini ingatan berkaca kanku bawa untuk SELAMANYA...Biarkanlah AKU  mengharungi meskipun tanpamu menemani,Sudah begitu dalam hidupku,Tak usah perlu KAU  hulur simpati..Akanku kenang perkertimu,
Akan kubawa bersama..Biar menjadi satu memori kekal abadi..Ingatlah AKU  yang sudah tentuKESUNYIAN..Ingatlah AKU  yang sudah tentu KERINDUAN...
♥ ♥ ♥


i miss u....

Older Post | Newer Post